linda-afrika-avontuur.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn Afrika avontuur. Strakszul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Sowieso leuk om iets van jete lezen in verweggistan

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,

Linda

Reacties

Reacties

Bianca Nagel

Super dat je een blog bij gaat houden van al je avonturen! Ik lees graag mee.
Zet ‘m op hè!

Dikke kus,
Bianca

Marie jose

Heel leuk dat we mee kunnen 'reizen' door jouw verhalen. Succes met aftellen en de laatste voorbereidingen ?

Marieke

Heel veel succes en geniet van alles om je heen! Liefs Marieke

Lidewij

Super leuk Linda ik ga je op de voet volgen ??‍♂️??‍♀️

Angele

You go girl, ik ga je volgen!xx

Lisette

Ik ga je volgen hoor! ?

Vivian

Ik reis graag mee ?

Hennie

Zet 'm op Linda, ik reis ook met je mee ??

Sjo

Hartstikke leuk om je reis te volgen

Annemarij

Succes! Leuk om af en tie wat van je reis te lezen?

Roger

Ziet er gaaf uit. Heel veel succes en doorzettingsvermogen gewenst !!

Toke

Nou, Linda, het is nu echt aftellen geblazen! Gezonde spanning , want dit is toch je droom die eindelijk uit gaat komen. Ik zie uit naar je belevingen.
Liefs Toke

Jacqueline

Goed voorbereid, mijn complimenten!
Ik ga je volgen, dat is zeker.
Heel veel plezier en succes en vooral genieten!
Kus!!

joost claassen

Ik ga je niet op de voet volgen, dat is mij veel te zwaar.... ik kijk wel naar de verhalen en de plaatjes. ik ben twintig jaar geleden zelf in lilongwe geweest en ik herinner me dat dit het ‘echte afrika’ was. hoewel, behoorlijk christelijke invloeden. ik heb er een ark van noach gekocht op de houtsnijmarkt haha. veel sterkte bij die klimpartij.... waar begin je toch aan! je moet het maar kunnen.

Jeannet

Ik ga je volgen Linda. Ook mijn doom om zoiets te doen (alleen de kilimanjaro niet).
Succes!!

Eefje

My god, ik voel de ellende. Blij dat er pmolletjes zijn en dat er natuurlijke pijnstillers als saamhorigheid, steun en liefde bestaat!! Knap, mooi en vooral goed dat je dit hebt gedaan.

Ruth

Hoi Lieve knappe Linda wat geweldig dat je de top gehaald hebt. We zijn echt trits op je. En hoe leuk kan je schrijven we konden bijna voelen hoe jullie hebben moeten afzien, knap hoor. Nu ga je fijn naar hetgeen waar het eigenlijk om ging naar de ‘kindjes in Afrika’ Met jou levenslust en moederhart zul je daar zeker iets kunnen betekenen. Geniet ervan ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood